torstai 22. lokakuuta 2009

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ

Aikani kuluksi tein tälläisen haasteen, jonka saa jokainen napata omaan blogiinsa.
Minä rakastan...

Suklaata, sitä voisin syödä ja paljon... Ei tummaa suklaata, mutta kaikki maitosuklaa menee. Tämän hetkinen suosikki on Fazerin Lontoonrae suklaalevy, nam!
Rakastan koiria, isoja ja pieniä. Valkoisia ja mustia. Lyhytkarvaisia ja karkeakarvaisia. Ihan kaikkia! ...ainakin melkein...
Rakastan lapsia <3
Ja kauniita kuvia.
Ja lastenvaatteita! Mikä on ihanampaa kuin pukea lapsi kauniisiin vaatteisiin, ah!


Minä vihaan...

Sotkua... Koirankarvaa... Hiekkaa ja kuraa!! Nämä tuli ensimmäisenä mieleen, varmasti tämän kaiken keskellä kun asuu, voi näitä asioita vihata. Lapset sotkee, ja koirat kuraa ja karvaa... Ihanaa eikö?

Minä kadehdin...

Kauniita taloja... Kauniita huonekaluja. Nämä nyt tuli mieleen heti tuosta.

Minä tahdon...
Omakotitalon! Niin kova talokuume, että ihan hirvittää...!
Haaveilen kovasti, ja innostun myös. Tipun aina korkealta ja kovaa...
Tahdon myös lottovoiton, jolla näitä haaveita voisi toteuttaa.
Minä myös tahdon, että pysymme kaikki terveinä <3
Ja tahdon oppia paremmaksi valokuvaajaksi.
Ja välillä tahdon myös paljon parempia hermoja...

Minä pelkään...
Ampiaisia!!! Voisin juosta kilometrin, vähintään, jos ampiainen seuraisi minua...!!!
Pimeää... huih! Olen onneksi saanut vähän siedätys hoitoa asian suhteen, en enää pelkää ihan niin paljon pimeää kuin joskus aikasemmin.
Hämähäkkejä!!! Ihan sama, onko se ISO vai pieni!!!




1 kommentti:

Willa Wäinölä kirjoitti...

Sinulla on hauska blogi,kopion haasteesi omaan blogiini,kiitos hyvästä ideasta ja hyvää joulun odotusta sinulle.